U camion di scena mobile HUAYUAN vi parla di u Festival di Lantern in Cina
● Origine di u Festival di Lanterna
●legenda di u Festival di Lanterna
●Chì sò l'attività di u Festival di Lanterna
Origine di u Festival di Lanterna
U Festival di Lantern, unu di i festivali tradiziunali in Cina, hè ancu cunnisciutu com'è u Festival di Shangyuan, a Little First Moon, a vigilia di l'annu novu o u Festival di Lantern. U tempu hè u quintu ghjornu di u primu mese di u calendariu lunare.
U Festival di Lanterna hè urigginatu da l'antica tradizione chinesa di accende e lanterne per pricà per a bona furtuna. Hè ancu dettu chì quandu l'imperatore Wen di a dinastia Han, hè stata creata per commemorare "Ping Lu". Sicondu a legenda, a prima linea di l'imperatrice Lu hà lanciatu una rivolta. Dopu à a rivolta, u 15 ghjornu di u primu mese di l'imperatore Wen di a dinastia Han hè statu designatu cum'è u ghjornu di aligria cù u populu. Sicondu u Taoismu, u quindicesimu ghjornu di u primu mese lunare hè u Festival Shangyuan. U "Shangyuan" hè sottu à a ghjuridizione di l'ufficiale di u celu, cusì i lanterni sò brusgiati in questu ghjornu. Hè ancu dettu chì hè urigginatu da u "Festival Torch" in a dinastia Han quandu a ghjente cacciava insetti è bestie.
U quindicesimu ghjornu di u primu mese lunare era statu attribuitu una grande impurtanza in a Dinastia Han Occidentale, ma u Festival di Lanterna hè diventatu veramente un festival folklore naziunale dopu à a Dinastia Han è Wei. L'ascesa di l'usu di lanterne brusgiate in u quindicesimu ghjornu di u primu mese hè ancu ligata à a trasmissione di u livante di u Buddhismu, u Buddhismu in a dinastia Tang, i funzionari è a ghjente in generale in u quindicesimu ghjornu di u ghjornu "lanterne bruciate per Buddha". Lumi buddisti in tuttu u populu, dapoi a dinastia Tang, lanterna lanterna hè una cosa legale.
legenda di u Festival di Lanterna
Sicondu a legenda, l'imperatore Wudi avia un favuritu chjamatu Dongfang Shuo. Era amable è divertente. Un ghjornu d'invernu, dopu à uni pochi di ghjorni di neve pisanti, Dongfang Shuo andò à u giardinu imperiale per plegà i fiori di prugna à l'imperatore. Appena in u cancellu di u giardinu, truvò una lacrime di cameriera di palazzu prontu à scaccià in u pozzu. Dongfang Shuo si precipitò in avanti per salvà, è li dumandò di suicidà. U nome di a cameriera era Yuanxiao, è avia dui genitori è una surella più chjucu in casa. Ùn hà micca vistu a so famiglia da quandu hè entrata in u palazzu. Ogni annu, quandu a primavera vene, mi manca a mo famiglia più chè di solitu. Preferite more chè esse filiale à i mo genitori. Dongfang Shuo hà intesu a so storia, prufonda simpatia, è hà assicuratu ch'ellu pruvarà à riunite cù a so famiglia. Un ghjornu, Dongfang Shuo fora di u palazzu in Chang 'an Street nantu à una stalla divinazione. Parechje persone anu pruvatu à leghje a furtuna per ellu. Inaspettatamente, ognunu hà pigliatu a dumanda, era "u 16 ghjornu di u primu mese brusgiatu" signu. Per un mumentu, ci hè statu un grande panicu in Chang 'an. A ghjente dumanda solu suluzione à u disastru. Dongfang Shuo hà dettu: "In a sera di u 13 ghjornu di u primu mese lunare, u Diu di u focu mandarà una dea in vestiti rossi per visità in ogni locu. Hè l'inviati da a brusgia di Chang 'an. Vi daraghju una copia di u decretu imperiale. Dopu à dì chì, scacciò un postu rossu è si n'andò. U populu pigliò u postu rossu è si precipitò à u palazzu per fà un rapportu à l'imperatore. L'imperatore Wudi hà pigliatu un ochju, l'aghju vistu leghje: "Chang ' un in a robba, brusgiatu imperatore Que, quindici ghjorni di u focu, u focu rossu snack ", fù scunfittu, fretta invitatu u resourceful Dongfang Shuo. Dongfang Shuo finta di pensà à un mumentu è disse: "Aghju intesu chì u Diu di u focu ama. tangyuan più. Yuanxiao in u palazzu ùn faci micca spessu tangyuan per voi? Quince notti ponu lascià Yuanxiao fà tangyuan. Longa vita à brusgià l'incensu, Kyoto ogni famiglia fa gnocchi, venerà u Diu di u focu inseme. Allora urdinò à a ghjente di appiccà e lanterne in a quindeci notte è di sparghje petardi è focu d'artificiu in tutta a cità, cum'è s'è a cità fussi in focu. In questu modu, l'Imperatore Jade puderia esse ingannatu. Inoltre, avemu infurmatu à a ghjente fora di a cità per andà in a cità in a quindeci notte per fighjà i lanterni è eliminà i disastri trà a folla. "Dopu intesu questu, l'imperatore era assai cuntentu è hà mandatu un decretu per fà questu secondu u modu. di Dongfang Shuo.
U 15 ghjornu di u primu mese, a cità di Chang 'an hè decorata cù lanterni è decorazioni, è i visitori sò animati. I genitori di Yuanxiao anu purtatu ancu a so surella minore in a cità per fighjà e lanterne. Quandu anu vistu i grandi fanali di u palazzu cù e parolle "Yuanxiao" scritte nantu à elli, gridavanu sorpresa: "Yuanxiao! Yuanxiao!" Yuanxiao hà intesu i gridi è infine si riunì cù i so parenti in casa.
Dopu una notte cusì occupata, Chang 'an era sanu è salvu. L'imperatore Wudi era cusì cuntentu chì hà urdinatu di fà palle di risu glutinoso per u Diu di u focu u quindicesimu ghjornu di u primu mese. Perchè Yuanxiao face i migliori dumplings, a ghjente li chjama Yuanxiao, è questu ghjornu hè chjamatu Festival di Lantern.
Chì sò l'attività di u Festival di Lanterna
Lantern Festival hè unu di i festival tradiziunali in Cina. U Festival di Lanterni include principalmente una serie di attività folklore tradiziunali, cum'è fighjulà lanterni, manghjà gnocchi nantu à i carri, indovinà l'enigmi di lanterna, sparghje i fuochi d'artificiu è sfilate nantu à i carri. Inoltre, parechji lochi anu aghjustatu a lanterna di dragone Festival Lantern, ballu di leone, camminendu in stilt, rematu in barca di terra, ballu Yangko, ghjucà tamburinu Taiping è altri spettaculi folk tradiziunali. In u ghjugnu di u 2008, u Festival di Lantern hè statu sceltu cum'è u secondu batch di u patrimoniu culturale immateriale naziunale.
Lasciate a vita maravigliosa è forte i vostri pari, vigorosa è pò causà a vostra bella eterna! Avemu HUAYUANcamion di scena mobile, trailer di scenacù l'impiegati per auguri à tutti un felice Festival di Lanterna !!